7 Kasım 2013 Perşembe

2014 Uzun Gelinlik Modelleri

2014 uzun gelinlik modelleri, uzun gelinlikler, gelinlik modelleriUzun gelinlik modelleri bana hep daha hanımefendi görünmüştür. Daha saf ve temiz bir güzelliği çağrıştırır. Masum bir gelin gibi görünmek isteyenler bence uzun gelinlik modellerini tercih etmeliler. Sizde benim gibi uzun gelinlik modellerini seviyorsanız, bu sene sizin seneniz diyebilirim. Düğününüzde hep hayalini kurduğunuz modele kavuşmaya çok az kaldı.


2014 yılının uzun gelinlik modelleri, klasik tarzlardan modern tarzlara kadar çok geniş bir yelpazede satışa çıkıyor. Tek omuz gelinlik modelleri, straplez gelinlik modelleri ise, en çok dikkatimi çeken modeller oldular. Birde parlak taşlı modellere bayıldım desem abartmam herhalde. Neyse efenim, uzun duvak modelleri de bence gelinliklere çok yakışıyor. Bari duvağınız uzun olsun, diyorum. Kabarık modelleri sevenler ise, biraz şansız diyebilirim çünkü bu sene kabarık gelinliklerin modası geçmiş gibi duruyor. Ben beğendiğim uzun gelinlik modellerinden bir kaç parçayı sizlerle paylaşıyorum. Umarım beğenirsiniz.





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder